streda 8. júna 2016

Italy haul


Salut! Alebo skôr tematicky ciao :D Som už síce na Slovensku, ale to mi nebráni spraviť tento článok. Dnes tu mám len haul, ale plánujem v priebehu týždňa pridať aj fotočlánok z Verony :)

 Tezenis 






Rutinný obchod v Taliansku :D Na tričkách sa mi páčilo, že sú dlhé až skoro po kolená a na bokoch majú rozparky.

 Zuiki 



Jemné letné tieločko. Keďže nosím permanentne len čierne veci, rozhodla som sa na leto prikúpiť aj niečo sviežejšie :D

 Vans 



Ďalšia "farebnejšia" vec. Od Vans som nikdy nič nemala a tento ruksak stál 11 €, tak prečo nie, že? :D

 Adidas 



Super tenisky na jar/jeseň. Sú veľmi pohodlné a zaujal ma ich vzor.

 F&F 


Jednoduchá kabelka so zlatou aplikáciou. Potrebovala som niečo neutrálne a čo je lepšie než čierna, však? :D

Toto bol celý haul. Spolu som za všetky veci dala okolo 80€.
Čo vás najviac zaujalo? :)




2 komentáre:

  1. Skvelé kúsky! Najviac sa mi páčia dlhé tričká, hlavne to banánové :). A kabelka je tiež skvelá! Teším sa na post z Verony :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Skvelé kúsky! Najviac sa mi páčia dlhé tričká, hlavne to banánové :). A kabelka je tiež skvelá! Teším sa na post z Verony :)

    OdpovedaťOdstrániť