sobota 28. novembra 2015

Christmas Gift Ideas

Vianoce sú síce až za mesiac, ale obchody už majú od augusta vo výkladoch svetielka a stromčeky. Nákup darčekov nie je dobré nechávať na poslednú chvíľu, preto ak budete váhať, alebo vám dojdú nápady na prekvapenia, pohrabte sa kúsok na internete. Ja som si pre vás pripravila základné typy na darčeky, ktoré vám dúfam, pomôžu.


 Men 

Pokiaľ neviete čo kúpiť svojmu partnerovi / otcovi / bratovi / mužovi všeobecne, mám tu pre vás pár typov :

pánska vôňa
kniha
pánska kozmetika
ponožky ( tie sú tu skôr ironicky, však čo by to boli za Vianoce bez ponožiek :D )
cd ( kapely, ktorú počúva )
hodinky
...

 Women 


Pre mamu / sestru / kamarátku...  :

kozmetika / kozmetický balíček
doplnky ( náhrdelník, náramok, náušnice )
hodinky
kniha
darčeková poukážka ( masáž, wellness )
fotoalbum ( s vašimi spoločnými fotkami napríklad )

 Kids 


Pre malého brata / sestru / syna / dcéru ... :

bábika
tvorivá sada, kde si dieťa môže samo vyrábať veci
spoločenská hra
robot
auto-dráha
darčeková poukážka ( napríklad na hodiny jazdenia )
stavebnica 

Dúfam, že vám týchto pár typov pomohlo. Nezabúdajte však, že najviac poteší niečo, čo sami vyrobíte. Držím palce ! :)



4 komentáre:

  1. Amazing post dear! You have a wonderful blog:)
    What about folowing each other on Instagram, Bloglovin, Twitter?.. :)

    www.bloglovin.com/blog/3880191

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Astor balíček je celkom pekný,keby som nemala toľko špirál, bol by môj :D
    Pozývam teba a tvoje čitateľky na christmas giveaway na blogu: www.rebelliouslily.blogspot.sk

    OdpovedaťOdstrániť