štvrtok 7. januára 2016

H&M GWB Wishlist



Salut ! Vítam vás u nového článku. Nedávno som si prechádzala stránku H&M a zaujalo ma na nej množstvo vecí. To by sme tu boli ale donekonečna, preto som vybrala tie, ktoré sa mne páčili najviac. Všetko je vo šedej, bielej alebo čiernej farbe, keďže Ja príliš nemám rada výrazné farby a taktiež sa dajú najjednoduchšie a najlepšie kombinovať. :)



1. 
Šaty ma zaujali svojim materiálom a vzorom. Sú nenáročné a ozvláštnené "koženým" golierom . 
2. 
Roztrhané rifle s vysokým pásom sú také pomyselné must-have. Mám doma jedny z vlastnej výroby, ale tento štýl ma zaujal natoľko, že som ochotná zainvestovať do ďaľších. Navyše krásne tvarujú postavu a máte kríže v teple ! :D
3.
 Crop top s pásikavým vzorom. Kto môj blog sleduje dlhšiu dobu, určite si všimol, že som uletená na pásiky a neodolám im v žiadnom prípade. To platí aj pre tento crop so sukničkou.
4.
 Peplum top patrí k mojím najobľúbenejším kúskom vôbec. Krásne vytvaruje postavu. Tento je v klasickej bielej farbe, žiadna náročná potlač.
5.
 Čierne mokasíny sú skvelou obuvou na leto, keď je horúco. Sú pohodlné a štýlové. Tie moje z minulej sezóny sú už na pokraji zániku, preto bude pre mňa povinnosťou si zadovážiť nové.
6.
 Lace bra Top je aktuálny trend v tejto sezóne. Pekne vynikne pod voľným tričkom.
7.
 Kožené vrecúško. Podobne ako u pásikov sú aj vrecká mojou úchylkou. Dodajú outfitu kúsok street stylu a obohatia ho. Tak ma napadlo, prečo ešte nemám doma pásikavé vrecúško ? :D


To bola menšia ukážka môjho wishlistu. Páči sa vám niektorá z vecí ? :)





14 komentárov:

  1. Pekný članok a dosť dobrý vkus! :) tiež mam vačšinou čierne,sivé a biele oblečenie ( az na pár výnimiek ) a vyhovuje mi to :)


    http://apieceofusss.blogspot.sk/


    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Ešte mi tu chýba bordová a tmavomodrá, inak asi naozaj nič iné nenosím :D

      Odstrániť
  2. Moc se mi líbí ty kalhoty s tou lace bra, ale nemám na to postavu, takže bohužel :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Krásny wishlist. Más podobný vkus. Tiež posledná dobu letím na sivo-čierneo-bielej.
    NINAVE

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Krásny wishlist. Ah strašne sa mi páči tá bra no v mojom prípade by som nemala čo do nej dať :D :(
    Me and my ART

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ďakujem :) Vypchávky to istia :D :D

    OdpovedaťOdstrániť
  6. pekne vecicky, najviac sa mi paci ten lace bra top take nieco si uz musim pozhanat

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Druhý rok sa na to odhodlávam :D Tak snáď tento rok

      Odstrániť
  7. Vybrala jsi skvělé věci :) já mám tu krajkovanou podprsenku a je fakt skvělá, doporučuju! Ráda bych tě pozvala k sobě na giveaway :)
    Getmovin by Deni

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem krásne :) Som rada, že mám na ňu aj odporúčanie :)

      Odstrániť